1:a advent

Har haft en lugn dag på jobbet sen var vi en sväng på julskyltning, men det var inte alls lika kul som när man var liten. Såg en tomte iallafall! Annars var det mest trångt med massa människor. jag fick ont i ryggen och ville gå hem ganska snabbt. johan köpte en tröja och jag en kalender för 2010.
Igår hade vi parmiddag. 2 av Johans kompisar med respektive var här. Vi bjöd på Flygande jakob och egengjord chokladpudding. Vuxenpoäng.
Känner mig lite tjock och tråkig just nu.
Ska gå och laga middag, tacos, mums. Sen blir det Zlatan fotboll - El Clasico. Yippi....


Kommentarer
Postat av: Lajkan

Svar på din fråga ang. baddräkten ;D Jo vi snackade om att bada innan jag åkte så jag tog med en ifall att....men jag vet inte vart min riktiga tagit vägen, den jag fick av dig..har du sett den i sälen??

2009-11-29 @ 20:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0