Systerhäng

Är helt slut efter 2 nätters jobb. Tvingade mig upp tidigt klockan ett idag och har lyckats hålla mig vaken sedan dess. Måste kunna somna ikväll så jag är pigg imorgon vär ska vi på bröllop! Var nyss och inhandlade ett supersnyggt nagellack. Har inte haft nagellack på dödslänge, sen sist jag festade nån gång.. Det är för jobbigt att ta bort när man inte får ha det på jobbet.
I ♥ it!

Igår var jag och hälsade på hemma hos Linda i Myggsjön. Jenny och Selma var oxå där. Och Lova såklart.

     Alla vill hålla på Selma, räven gjorde oxå några försök.

     Vi älskar att fika!

 Tjockismagen




Nu blire fredags mys! Makaroner och bacon. Sen Chips! Och säkert lite bullar och Glögg oxå!

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0