29 år!

... Fyller jag idag. Tiden går fort! Nästa år är jag hela 30 år, och jag hoppas att livet flytit på väl fram till dess.

Här var det Fest när jag fyllde 25 år:


Lisa, Jag och Gina


I år blir det ett lugnt firande. Johan väckte mig sjungandes med frukost på säng i morse! Och lite paket! :) Vi har nyss varit på en liten utflykt till Sågmyra och Lager 157. Men det fanns inte mycket där. köpte ett par sockor och benvärmare bara. Nu ska jag försöka få med mig Johan ut på en promenad, måste röra på fläsket lite.

Ha en underbar dag!! ♥




Kommentarer
Postat av: Lajkan

Ja på den tiden var de andra bullar ;D Hoppas du haft en bra dag! kram

2009-10-24 @ 22:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0