Vi drog till stallet istället

Jag och Burran.
Vi tog en ridtur på andra sidan. Full galopp uppför en backe och Bero nästan bocka o sparka bakut för att komma om det sega sällskapet som låg framför.
Såhär glad är Busk när hon får vara i stallet och mocka (självklart står hon här och diggar till P4):



Och såhär otäcka är hennes byrackor:




Igår var vi på husvisning. Ett jättefint litet mini-hus som skulle passa oss perfekt!
Inte riktigt såhär litet, men nästan :) Vi lä kolla upp lite grejjer men om allt e ok så är vi nog med och budar nästa vecka!



Den där omtalade svininfluensa-vaccin-sprutan har jag tagit nu iallafall. Det är ju det enda folk pratar om nu för tiden, åtminstone på sjukhuset.. trodde absolut att jag skulle ligga däckad hela dagen igår så som alla hade skrämt upp mig på jobbet. Men det gick bra. kände inget förutom att det ömmade i armen. Förresten Maya bli inte sur nu för att jag ställde in simningen, för när jag vaknade på morgonen halv 7 så kändes det som att hela världen snurra, men det var nog mest att jag bara hade sovit 4 timmar då...
Nu ska jag gå och lägga mig och sova några timmar sen är det jobb 18-02.
Shut!




Kommentarer
Postat av: Helene

Hej och grattis till det lilla livet i magen! Du (ni) har verkligen något stort och underbart att se fram emot =) Hoppas graviditeten flyter på smärtfritt!

/Helene (vän till Buskarna)

2009-10-21 @ 15:10:34
URL: http://hebens.blogspot.com
Postat av: BUSK

SJÄLVKLART! Vad diggar man i stallet om inte P4???

Det är ju jag, utan några som helst tvivel, som ställer om till P4 evere day! Eller något!



Tack för idag! Var det sista turen för vår del??? :´(



KRAM!

2009-10-21 @ 16:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0