vecka 17

... är det idag!! Men jag tänker inte lägga ut någon bild på magen den här vecka för den är mindre än sist.. Jenny säger att jag bara var uppsvälld av alla kakor och tårtor förra veckan. nu har jag tränat en del så jag kanske blivit mer fit igen.. hmmm... Nästa vecka är det äntligen Ultraljud, det ser vi fram emot så kanske det kommer kännas lite mer verkligt allting.

Har varit ledig idag efter att ha jobbat 2 halvnätter, sov till 11, nice! Sen blev det en ridtur med Maya och efter det bjöd hon mig på några konstiga Havre pannkakor, men de va rätt smarrigt. Iallafall om man täckte över de med Kesella Vanilj & frysta bär...

När jag kom hem igen så hade den ooootroligt snygga Mercedez-Benz Biken anlänt!!
Se så vacker:






Man fick t.o.m. med en sån här fin info-mapp som man får med när man köper en bil.


Så nu blir de lite proffscykling framöver igen!



Rock´n Roll!!!


Kommentarer
Postat av: Lajkan

Den där cykeln får åka på taket om vi kör nåt lopp igen...var mappen i läder...? guuuuud, som du skulle ha sagt ;D

2009-10-07 @ 21:32:35
Postat av: Jenny

Åååh vad fin den va! Värsta lyxiga!

2009-10-08 @ 09:37:45
Postat av: maya

Den var snygg!! Lyx bike, Glöm nu inte hjälmen!! ;)

2009-10-08 @ 19:08:07
Postat av: Jenny

Snygg racer du har, riktigt lyxig, går den fort med?

Har hon bjutt dig på dom smarriga pannkisarna, mitt recept måste jag säga =)

KRAMKRAM

2009-10-08 @ 23:15:37
URL: http://sweetjay.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja mappen va i äkta kalvskinn! :)



Ja, måste få de där konstiga pannkaksreceptet nån gång!



Har faxx inte testat cyklen ännu. Men jag ska ut o göra det nu tänkte jag! :)

2009-10-09 @ 17:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0