Bullen i ugnen vecka 16


Gick förbi en spegel här hemma idag och ba´Shit pommes frites!!



Nu verkar de ha hänt grejjer där inne! någon som växer... Johan tog en läskig röntgen-bild på mig. 
Visst Jag har jag snygga kläder nu för tiden? ;)

Ikväll har vi haft kalas här hemma. Johan fyller år imorgon. Bjöd på smaskig smörgåstårta! Mums! Sen de goda bullarna som jag och mamma bakat och mina muffins med Blåbär från Bogsnan! Fick några fina blommor som kan lysa upp här hemma i höstmörkret.

Annars håller jag mest bara på och hostar och hostar just nu. Det är så himla drygt! Var iallafall på jobbet idag, kände att jag inte orkade vara hemma något mer, förkylningen är annars betydligt bättre. Men den jäkla hostan! Får panik...

Nu blir de lite idol innan min favvo serie Greys Anatomy har säsongspremiär!


Kommentarer
Postat av: Lajkan

Ooophs! Vad stor den har blivit...snart dax att vi tar lite grvidkort på dig som vi gjorde på Jenny! Men lite större kanske den ska bli...? Krya på dig igen! Kram

2009-10-01 @ 09:36:33
Postat av: Lajkan

Uppdatera om eran love-weekend i fjällen nu då....

2009-10-04 @ 18:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0