Dagens happening

Vaknade ca 8 imorse och efter lite övertalning med Meja om att hon skulle hålla sig lugn i vagnen så gjorde vi en Linda Rosing och gick en rask powerwalk innan frukost. hann även med lite planka och sittups innan jag höll på att hungra ihjäl totalt.

Sen åkte Jag, Mimmi och Meja och åt lunch i Staberg. Sån otroligt vacker trädgård där som jag ska försöka ta efter här hemma till våren!

Bilderna får tala för sig själv:


Halta Lotta och Mejis





Nej nu drar nog vi till hedemora några dagar på semester och plockar lite bär. Saft och sylt lär ju göras innan skörden helt tagit slut..
Hare gött!!

Kommentarer
Postat av: Lajkan

Ha så skoj i Hedemora! Skrattar åt dina inlägg ;D

2010-08-17 @ 22:15:49
Postat av: Sattsannah!

Guuuuuud hur perfekt får man vara???

Sylt och saft och pallkragar, ta hand om bebis powerwalks??? Hur ska detta sluta, jag känner mig som världens slöaste när jag läser din blogg... :)

2010-08-19 @ 14:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0