En stor lyxig toalett!!

.. så brukade jag och mina kompisar säga när  vi var unga fjortisar och satt ute i nån skog och smögdrack alkohol innan vi gick på dans eller konsert i någon folkpark. Drack vi öl så blev man ju väldigt kissnödig och ibland var det väldigt kallt ute, då sa vi ofta; "Tänk om vi hade en stor lyxig toalett här!"

Nu har jag en!
Vi fick en ny idag!


En helt ny toa som ingen har suttit och stjärtat på!!

Linda: Lägg märke till vikningen på toapapret! :) Learn from the best!! ♥

Köpte Mejas första tandkräm idag:


Nu har hon både borste och kräm till sina små små tänder

Sen köpte jag 2 blommor till lilla köksfönstret:



Visst blir man väl lite gladare av lite shopping!? Även om det så bara är på City Gross...

 


Kommentarer
Postat av: Lajkan

Imponerad av vikningen! Värst vad du har börjat shoppat loss! Ha ha nu får du säkert ångest igen ;D

2010-08-20 @ 15:48:47
Postat av: busk

Är toaletten oxå köpt på grossen? :o ;)

2010-08-20 @ 19:59:36
Postat av: Jenny

MEN vilken fin toalett! Snygga blomms såg du mina när du va här och vart inspired? Jag har likaaaa! Puss

2010-08-20 @ 20:15:47
Postat av: elin

Lajkan: Ja, jag har lite ångest... Man kan int shoppa loss på grossen för 1200:- !! men nu har vi mat så vi klarar oss ett tag iallafall!



Busk: toan fixa rörmockarn! Inte grossen!!



Jenny: Ja jag såg dina... slog slag i saken tillslut :)

2010-08-21 @ 10:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0