Ska jag Blogga hela natten???

...Såklart!!
Måste passa på när Mejisen sover... Kör "vetepåse-tricket" ikväll igen, hehe,,, Ikväll har vi även proppat i henne gröt innan nattamningen så det ska bli intressant att följa hur länge hon sover på det.

Idag var Meja på BVC, nu väger hon 8,2 pannor!! Hon går upp och växer som hon ska. Själv kämpar jag för att gå ner. Idag var jag och köpte min outfit för vår 30 årsfest den 11 september. Den e tight. Så nu är de slut på chips och flott resten av månaden!! Här ska köras plankan hårt. Varje dag!!

Dagens outfit:



Meja i sin favvo-pryl. Jag låssas att jag ska iväg på mingel...

Och nu en bild från en promenad förra veckan:


BRED LAST! Undra varför alla cyklister är så sura när de ska förbi oss??

Och så en bild på en annan fining:


Sombero, nyduschad :)

Nu har även Johan gått o lagt sig så det är väl lika bra jag gör det oxå, imorse drog Meja upp mig kl 6! Gah, det är bara för tidigt... Imorgon ska vi på utflykt med Mimmi Mouse så då är det bäst att vara pigg!

Good Night!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0