Tandtroll & Pepparkaksbak

Var i Hedemora i veckan och lagade en tand, det var inte så farligt med bedövning. Lite bökigt men ilade eller gjorde inget ont. Skönt, för tydligen är det ett till jävla hål som ska lagas i januari. 2000 spänn rakt i sjön. Allt småätande under graviditeten trodde tandläkaren det berodde på eftersom jag aldrig haft problem tidigare. Och som jag har fikat och ätit godsaker sen Meja kom, men de har jag ju som tur är slutat med nu. Nu är det strikta nyttiga måltider, träning, tandtråd och flourtabletter som gäller!!

Hur som helst medan min ena munhalva var helt bortdomnad och det kändes som att jag fått en stroke med hängande högerläpp så blev det pepparkaksbak hemma hos mamma med 3 ungar, Alice under Rubens förklä´:

     

     


Selma och Meja. 2 utslagna pepparkakshjältar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0