jävla kyla

Jag klarar inte av sånna här dagar.. Skulle till MVC för att göra glukosbelastning imorse för att se så jag inte fått/får graviditetsdiabetes. Typ minus 20 grader ute och på fastande mage så startar inte bilen som sovit ute inatt.. Jag började grina och vankade iväg i kylan till Tisken, mitt hår var nyduschat och frös till is. Kom iallafall bara ca 5 minuter för sent. hade stressat och var hel snurrig. det får man inte göra inför en sån här grej. men jag drack den otäcka vätskan ändå och fick sedan sitta still och må illa i 2 timmar innan vi kollade ett nytt blodsocker. Det låg bra. Alla andra värden var oxå bra. Barnets hjärtfrekens har varit 145 varje gång. Sen vankade jag hem igen. Gick förbi en bilfirma som Patte sagt att skulle hjälpa mig få igång bilen igen. Men han skulle iväg på nånting först. så nu sitter jag här och väntar på att han ska höra av sig. Ska jobba ikväll så jag lä ha bilfan då + att den står på fel sida datumparkering om den inte flyttas ikväll = 600:- böte.
Stampmobilen skulle aldrig göra så här mot mig. Den startade jämt, hur kalllt det än var.

jag tål ingenting nu för tiden.

En rolig sak som hänt under förmiddagen är iallfall att jag äntligen beställt en vagn + bilbarnstol. Fick ett bra erbjudande från barnbutiken i stan. Så på måndag ska vi köpa hem dem. Så kan jag börja bädda och göra fint. Ett skötbord är oxå på ingående... Och Johans pappa ska måla om en spjälsäng till oss... Och jag ska sticka en åkpåse.

Här är 2 fina små tossor som jag och jenny stickade i Sälen:



lite andra bilder från nyår


Selma + snyggingsystrar i lika pyamasar


Jag och Linda, men ingen skumpa


mamma o pappa


Izor


Happy New Year!






Kommentarer
Postat av: Lajkan

Ja jävla kyla!!! Jag har inge vatten....har fortfarande inte kommit igång...kan inte gå på toa, duscha, diska mm Fina bilder och vad fina tossorna blev, när är Birks klara??

2010-01-08 @ 17:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0