Måndag 1:a Mars

Snön bara vräker ner, som vanligt nu för tiden. Har nyss varit ute på min dagliga promenad runt Gruvan. Fick pulsa i snön bitvis, men man är så van nu så att man knappt reflekterar över det. Alla klagar så mycket på denna snön. Jag bryr mig inte så mycket, sitter ju ändå mest bara inne. Drygt att skotta av bilen bara. Och synd om alla som dör eller gör illa sig i alla snöras.

Förra veckan hade jag någon slags "social-vecka". Fikade med diverse "löst" folk nästan varje dag.. Mammagruppen, Eva & Maria, Jandersson. Orkade äntligen ta mig till ridklubben och kolla på hopplektion. I fredags hängde jag med Leila som var hemma o hälsade på från Göteborg, vi gjorde en smaskig paj. Och i lördags var jag t.o.m. på fest frivilligt! Det var kul att träffa alla stalljäntor igen. Men jäklar vad sugen på vin jag blev! Och öl. Och cider...

Lite bilder:


Busk och Crazy


Jenny och hennes lilla söta arab :)


Storstads-araben i sin vackra VargPäls!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha jadu... liten är han iaf.. och värre blev det nu när jag såg han på bild bredvid mig.. jag får nog gå på knä hädanefter när jag ska gå bredvid :P.

2010-03-03 @ 23:08:52
URL: http://sweetjay.blogg.se/
Postat av: Ylva

Vargpäls!!?? FY FAN!!!

2010-09-10 @ 22:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0