Våffeldagen

Vi lever. sover och äter. bajsar och byter blöja..  :)
Nu har Meja sovit själv i 2,5 timme under kvällen, det är nog rekord. Annars vill hon vara nära oss hela tiden och märker direkt när man går bort eller lägger ner henne någonstans. Kan bero på att hon fick lite ersättning ikväll, som hon slukade med god aptit. Hon har gått upp dåligt i vikt så vi testar med lite tillägg nu.
Fler och fler har varit här och hälsat på oss nu och Meja har fått jättemycket fina presenter. Mest små rosa kläder som hon antagligen snart får växa i, just nu är allt alldeles för stort.
Idag var Maya och Mimmi här och bjöd på våfflor till lunch, mycket gott, tack så mkt!!
Och Jandersson var här i helgen och var så snäll och fixde mitt hår. Blekte slingor och klöpp topparna. Jag hade ju bokat frisörtid samma dag som meja kom till världen för att jag skulle vara en fräsch nyfixad morsa, vilket inte gick så bra. Tur att Jenný kunde fixat iställe, min råttfärgade utväxt var grotesk!


Jenny och Meja


Maya och Meja


Första turen med barnvagnen


Mor och dotter (där vi håller till oftast nu för tiden....)


Världens sötaste i sina nya coola Converse från Niklas o Emma



Slut på min egentid för ikväll, nu ropar Johan att lillpluttan börjar vakna!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhh så söt hon är lilla pluttan! Hoppas jag kan hälsa på snart. Åker hem till Dalarna på skärtorsdag, tänkte ta kvasten upp.. Då åker vi upp till Leksand till Markus Farfar. Är ni hemma så kanske vi kan stanna till en kortis? Kram kram!!

2010-03-29 @ 11:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0