fredags värme

Det har varit fullt upp till o från sista tiden. Nu är radonmätningen klar så på tisdag får vi nycklarna till vårt hus! Äntligen, har varit en lång väntan med en del krångel så har inte velat planera nånting riktigt. Men nu måste det bli full fart med renoveringsplanerna!

Det är värsta fina solkvällen men jag stör mig bara på det för solen lyser rakt in i mina ögon + att det blir stekhet.. Meja ligger dessutom och värmer mig ännu mer sovandes i mitt knä. Hon råkade göra ifrån sig rejält ikväll så det gick igenom hela hennes kläder, amningskudden och delar av soffan.. Kul jul! Så fick jag lite jobb för Johan är såklart inte hemma när sånt här händer. Men som tur var somnade lilldonnan efteråt och låg i sin säng 1 timme och sov! Det händer inte så ofta... Så då fick jag en hel timme för mig själv. Men istället för att njuta och ta vara på tiden så går jag bara och väntar på att hon ska vakna. Men jag hann iallafall måla tånaglarna, äta + trycka i mig lite choklad och Chips!! inte bra...


Lite skönhetssömn, duktig flicka!

Imorgon ska jag och johan på 30-årsfest! Min första fest sen födelsen... Meja ska vara hos sin farmor & farfar. Det är första gången vi ska lämna bort henne. Festen är bara ca 1 km från farmor & farfar. Antagligen kommer jag vara kvar på festen max 1 timme innan jag får abstinens och längtar ihjäl mig efter henne. Men planen är iallafall att jag ska vara kvar till ca 22:00 och då även kanske få ta ett glaaaaas vin eller öl. Åh en öl i solen, fatta gott!!

Vi har hängt med Linda halva dagen. Hon är stor nu! Inte långt kvar..


Meja är facinerad övar magen och ser fram emot att träffa tvillingarna!

Jenny och Selma var här igår oxå. Selma levde rövare som vanligt! Hon är överallt! Och det är väldigt spännande att ta och klämma/känna på Meja som inte hänger med riktigt när Selman kommer farandes. Jag förstår nu vad folk menar när de säger att jag måste passa på att njuta av den här tiden när Meja är liten och ännu inte så vild.


Selma och Meja

Nu ska vi nog gå in i sovrummet och kolla klart på Avatar!
Trevlig helg!
Sup och svälj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0