fredag

Nyss hemkomna från City Gross! Har inhandlat lite gött till helgen. ikväll blir de Tacos! och så busade jag till det och köpte marabous nya polkachoklad. oh.. få se om jag äter den eller inte, jag håller egentligen på och halvbantar.. men det är ju ändå helg nu. Min guru Linda Rosing säger att man får äta vad som helst en dag i veckan... 


Meja just nu...

Nu skrattade Meja till!! Aldrig hänt tidigare, men det var nog inte meningen.. Hon ligger och sover i min famn. Imorgon blir hon 2 månader!! Vi var tii BVC på 8-veckors kontroll igår och träffade en läkare. Allt var bara jättebra, hon utvecklas som hon ska. Nu väger hon 5300 gram och är 58 cm långt. Stora tjejen!!
Igår var min kusin Karin här och hälsade på, hennes dotter Edith är precis 4 veckor yngre än Meja och det skiljde sig verkligen mellan dem! Meja såg typ ut som en vuxen person brevid den där lilla bebisen!


Edith och Meja







Kommentarer
Postat av: Lajkan

Har Meja oxå en mössa från artonhundratalet? ;D Mina ska oxå få såna ha ha!

2010-05-07 @ 16:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0