Fredax-Myyyyys



Äntligen har jag gjort det! Har varit på väg att laga den här jävlaa laxen i flera månader. Nu är de gjort! Och jag är impad av mig själv. Blev i stort sett lika god som mammas! För att inte tala om potten! Dessutom har jag dammsugit och torkat golvet på hela undervåningen för första gången sen vi flyttade in. Känns gött. Imorgon ska jag och en tjej i föräldragruppen åka och rida Lajkans islandshästar. Gött! Men först ska vi stapla ved här hemma hela förmiddan= mindre gött. Pappa kom med 3 lass ved till oss idag. Bra o ha att elda med hela vintern.


Fin midda i slätta


Kommentarer
Postat av: Lajkan

Vad duktig du är...du ser de är inte så svårt att laga mat.

2010-10-30 @ 10:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0