Vilka är på???

Nu vet jag vad det är. Har kännt att det saknas något sista dagarna. Så idag var jag, Meja och Mimmi och badade i en bassäng. Om det kanske var någonstans där i kloret som jag kom på det: Jag längtar utomlands!! Det blir en höstdepression här annars...


Bada i havet!!


Dricka goda drinkar


Surfa lite kanske


Sola järnet på nått däck


Njuta av vackra solnedgångar

Värme Värme Värme!!!
Nu klickar jag hem en lyxig all inclusive för hela familjen till nått härligt ställe långt borta. Kan jag inte bara få göra det??! Det är väl roligare än att renovera en jäkla toalett!! Ååååh.....

Kommentarer
Postat av: Lajkan

Gör de..bara gör det som Tom & Jerry! Du har ju råd!

2010-10-29 @ 13:47:18
Postat av: Jenki

Ja klart du ska! De är du värd!

2010-10-29 @ 21:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0