Fredagsmys

Regnet öser ner ute och jag sitter inne i soffan med tända ljus. Har ätit popcorn, druckit fanta och sett på Idol!
Jag och Meja har haft en riktig kojjdag idag. Hon är fortfarande lite snorig så vi har mest legat inne på ön (med täcken och babygym) i vardagsrummet och hängt, lyssnat och sjungit på lite bra sånger, Försökt lära henne krypa lite, men det går sådär, hon sitter helst eller ligger på rygg. Vi Sov middag ihop i sängen i ca 1,5 timme, så skönt det har vi inte gjort på lääänge blir oftast vagnen nu för tiden. Sen efter Mejas gröt ikväll så badade vi badkar ihop. Efter det tror jag att hon var nöjd för dagen, somnade på 5 minuter i sin säng! Lika igår oxå! :) Man tror knappt att det är sant! Men imorgon ska vi sova borta så jag hoppas inte att allt raseras då...
Ska försöka åka förbi och kolla på hopptävlingar imorgon och sen sen vidare till Borlänge på visning inför auktion på söndag. Är på jakt efter bord och stolar till vår matsal, hoppas göra stora fynd!

Nu hör jag gråt! Måste gå och reka.

GoodNight




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0