torsdaAAAAAAAAAAA

Sitter uppe själv. Mina barn Meja och Johan har gått och lagt sig.
Johan säger: "- Vänta du bara tills de är du som ska upp 6 och jobba!!"
Han tycker att vi bara glider hela dagarna, men sanningen är att vi har rätt fullt upp! Idag har det varit hårsalong här hemma, igår var vi på ärenden i borlänge hela dagen och sådär håller det på! Har även hunnit med en tripp till Ikea en dag och ätit billigt fläsklägg, eller vad de heter, med farsan. Johan hade hand om Mejsingen då och tyckte att det var hur soft som helst.
Men nu njuter jag över lite ensamtid i soffan... Försöker vänja av Meja att amma nattetid, men de går sådär.. Ikväll somnade hon iallafall första gången utan en patt i munnen, men sen vaknade hon efter 30 minuter och ville ha in den i munnen igen... Hon tar ju inte napp, det hade säkert underlättat annars. Är lite nervös hur det ska gå under vår fest nästa helg, hon ska sova hos sin farmor då. Linda säger att det finns inget barn i sverige som svällt ihjäl och farmorn säger att en natt kan man vara vaken om det är så... Alltså ska jag inte behöva oroa mig... Men vi får väl se hur lätt jag tar på saken när det är skarpt läge.

Gårdagen:


kupolens amningsrum. Meja kikar nyfiket ner på tvillingarna


Vi avslutade en trevlig dag med en fin promenad "runt" älven och Linda berättade gamla historier från sin gymnasietid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0