känner ni Ruset? Det är fest i hela Huset!!

jag ska sluta sura nu!

Årets dänga är här!
Ibland får jag tid och tillfälle och inte trött så jag somnar stående att se Big Brother! Me like. men som tur är ingen storfavorit denna omgång så jag behöver inte följa det slaviskt.

Idag har vi jobbat & påtat i trädgården hela dagen i sommarvärmen!! så härligt med sol & värme, krattade och fikade i linne. Försökte ta kål på de jäkla myrorna som vaknat till liv nu oxå. Ställde en myrdosa precis brevid myrstacken i skogen, är det ens lagligt? Kan man ställa den i stacken isåfall?? Det står på förpackningen att man ska ställa den i anslutning till en myrgång eller stack.. jaja vill verkligen ha bort de, de spatserar ju rakt in i huset och det kryllar av de i i gräsmattan ( eller snarare mossmattan).

Igår var jag & Meja i Hedemora en sväng. Hon hängde med sin kusse Selma som gav na spö och knuffar så fort hon fick chansen.



Rör inte min skottkärra!!


Var är fikat??


Kommentarer
Postat av: Lajkan

Fina bilder!

2011-04-19 @ 09:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0