shopaholic

Jag gör en Ruben och Fredgasbloggar lite!

Äntligen Fredag!!! som jag har längtat! det är roligt på jobbet, men det tar på krafterna att vara 100 % allert och fokuserad. Idag gick alla 3 sövningar jag hade hur bra som helst så firade med att gå på stan och:

- Köpa Vigselring , CHECK!!!

Skönt att ha det avklarat som jag har hållt på med denna ring!! Hon i affärn sa, ja en sån här fullklottrad lapp har vi nog aldrig haft förut! har varit många turer fram o tillbaka med olika ringar o stenar, men nu har jag iallafall den fina ring jag suktat efter så det känns skööönt!
Fick hem halsband & örhängen i veckan oxå. Så nu ska jag "bara" fixa tiara, skor & slöja & sexy trosor & sen tror jag bruden är så gott som klar! Här är en väldigt snygg brud som jag vill se ut som:


 
Sen shoppa vi vidare: hårfärg, ett fult linne som jag ska lämna tillbax, locktång, rödvin (inte att förglömma!) & Meja fick äntligen sitt regnställ så hon kan va ute och gegga hela våren. Titta så fin:

 

Imorgon drar jag & Mejson till Hedemora det är bad & loppis på schemat & sen fyller hennes mormor år på söndag.

Förresten, Nu får Jandersson passa sig för Titta hur jäkla stark och fit jag har blivit nu (men mer ska det bli)




Förra helgen var vi i Sälen och träffade kronprinsessan & prins Daniel:



De var så otroligt trevliga och glada, iallafall Viktoria hon var sådär naturlig & härlig som när man ser henne på tv, men Daniel kändes helspänd när han pratade med barnen typ med robotröst; "har ni åkt slalom? är det kul?" Men det kan väl inte vara så lätt att plötsligt bara bli prins pang bom!

Sen var vi ut på fjället en dag. Det var livsfarligt! Var typ ishalka och vi skulle gå uppför i flera km vilket var så gott som omöjligt jag & pappa tog av oss skidorna tillslut & gick upp. Sen skulle vi ju ner för hela fjället oxå. & det är ju nästan ännu värre. Man har nada kontroll, inget att bromsa på! Och Johan hade dessutom Meja bakom sig! Men vi kom både upp & ner & det var en trevlig tur nu när jag ser tillbaka på det.


Meja med sin morfar efter fjällbestigningen!


korvgrillning in Da sun!!


I hamn!


Hur som helst nu lä jag fortsätta sippra rödvin och vi ska se på film!

Trevlig helg!!


Kommentarer
Postat av: Jenny N

Jag tror att du kommer vara bra mycket snyggare än den där bruden! Ta och ät nått förresten, du ser hungrig ut på bilden!;)

2011-04-01 @ 21:11:46
Postat av: Jenny

Grymt jobbat Elin!! Jag har lagt av mig lite jag.. men snart är jag ikapp dig igen ;)

2011-04-05 @ 00:32:55
URL: http://sweetjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0