förlåt

för otroligt dålig uppdatering! Här har hela sommaren passerat utan att ni kunnat följa mitt superintressanta liv, det måste kännas skitjobbigt för er alla där ute. Nej jag skämta bara!!
Sommaren har varit underbar & jag är lyckligt lottad som än en gång kan säga att det har varit den bästa sommaren ever! Men nu har det där så kallade ekorrhjulet börjat igen. Jag jobbar sen 3 veckor tillbaka. På måndag börjar Johan oxå jobba & Meja är fr.o.m. idag färdiginskolad på dagis! Det är bara att hoppas att vi överlever denna kalla höst. Jag kör omkull på cykel var & varannan dag så man kan aldrig veta.

Nu en hyllning till mina snygga systrar som var mina brudtärnor på bröllopet.











Tack för att just ni finnas! Vad skulle jag göra utan er? Vi har det alltid så kul ihop & att vi fick barn så tätt som vi alltid sagt att vi skulle är ju bara så fantastiskt! Vad roligt vi haft som mammalediga ihop. Ibland blir jag deppig för om jag får ett till barn kommer det aldrig bli samma sak som nu när vi alla vart hemma o hängt. Men det blir säkert bra.

Och ja jag har druckit lite vin, och nu ska jag gå ut till killarna (Johans kompis är här & har "friserat" våra äppelträd).

Tjing!!!

Kommentarer
Postat av: Lajkan

Oj vilket smickrande inlägg! Tack detsamma! Löv you! Jenny smackar nog till med en unge till snart så du får sällskap ;D Hi hi hi! Å jag kanske blir arbetslös några år så jag kan hänga ;D Kram

2011-08-20 @ 08:05:25
Postat av: Jenny

Ja men vad skulle jag göra utan dig då! Usch jag hatar när epoker når sitt slut....ja som Linda säger, jag får helt enkelt smacka in en till. Eller börja plugga då kan jag också hänga!:)

2011-08-20 @ 19:35:28
Postat av: Ida

Mäh, min kommentar kom ju aldrig med! Jätte fint och tårfylltinlägg. Mer vin och blggande åt Elin!! Nej nu är de Elins tur med en till sen får de vara nog med bebisar i ett par år, tänk på att jag är fattig student snart! :)

2011-08-23 @ 10:26:07
URL: http://stammen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0