HÖST is in the air


Hejdå sommarn! Härlig sommardag vid Stångtjärn



Hej Hösten!
Ikväll tände vi höstens första brasa i kakelugnen, det är råkallt ute!

Idag har det varit en intensiv dag. Jobbade till 16:30 med Kerstin på uppvaket & tog hand om våra patienter före & efter deras operationer. Sen åkte jag direkt till Må Bättre och körde ett Pump pass, svimmade som tur var inte den här gången! Hade tur och träffade Linda & Jenny & bokade in olika träningar med dem, har verkligen tappat all motivation till o träna sista tiden, så måste skärpa mig nu så jag inte blir fet igen. sen åkte jag hem & hann gulla lite med Meja som var helt slut. Hon fick vällning & somnade snabbt. Sen slängde jag i mig lite mat och efter det "tvingade" Johan mig att åka till typ halvägs mot Enviken & köpa en begagnad bilbarnstol till lilla bilen. Duscha när jag kom hem & nu får jag äntligen vila lite i soffan, framför en BRASA! Skulle haft en stor påse chips oxå så vore allt perfekt, men icke sa nicke!

Sista tiden har jag haft ett projekt att ordna en gustaviansk matgrupp i våran "matsal". Fick först 4 Axet stolar & bord i bröllopspresent & nu i helgen hittade vi 4 lika stolar till som vi var o köpte i Orsa. Fasiken vad man får se olika delar av Dalarna när man shoppar loss på Blocket! Iallafall har jag & mamma nu äntligen klätt om alla dessa stolar, igår blev det klart!
Se så fint: 


Välkomna på middag, det är bara att bjuda in sig!!

             
Stolstyget före...                                         ... & efter!

I nästa liv hoppas jag få bli något kreativt & skapande istället för att vara instängd på ett sjukhus hela dagarna.
Eller det jag egentligen vill är ju att jobba med sånna här:


mmm, liftkranar & byggen. Tur vi har fin utsikt från sjukhuset nu när de bygger för fullt!

Nää nu är de läggdax!!!

Rock on!!

   
Meja goes crazy on the dancefloor


 

Kommentarer
Postat av: Lajkan

Stolarna blev verkligen skitsnygga!! Vilket tyg!!! Kram

2011-09-01 @ 06:57:35
Postat av: Jenny

Gud vad fin gruppen blev!! Ser jag fram emot att bli bjuden på kulinariska middagar vid!

2011-09-01 @ 07:15:58
Postat av: e

vad e kulinariska?

2011-09-01 @ 20:38:59
Postat av: Erika

Duktig du är Elon! Så det blev Orsa änd¨å ;)



Snygg klännig förresten ;)



Jag vill med å träna snart! sen vore det för övrigt gott med lite vin å chips snart ;)



Smisk!

2011-09-03 @ 20:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0