Som en Hund

...Somnade Meja på Mattan idag när hon skulle sova eftermiddag med Johan då jag var och red.
Så man blir ju liiiite orolig för hur det ska gå för dem nu när jag börjar jobba, Usch en dag kvar nu bara!



Igår var jag ute och svirade helt oplanerat. Burran B bjöd in till fest, jag försökte motstå in i det sista. Men efter att till & med Johan sa åt mig att passa på att gå ut när jag inte hade nått att skylla på så 20:30 satt jag i en taxi på väg mot Kvarnberget. & där bjöds det på skumpa, vin, grogg & you name it. Sen var vi ut på lokal & svängde våra lurviga. Så idag har jag mått som en påse skit!! Nu för tiden får jag sån ångest när jag är bakis! Helt deppig lixom, fast att jag inte ens gjort nått speciellt skämmigt. Nu börjar det gå över. Jag & Mejson tog ett bad, sen kissade hon i våran nya soffa.... Ååååh! Förra söndan var det jag som hällde rödvin i soffan oxå. Så har fått stå & tvätta den försiktigt & blåst torr med hårtork, kul jul.. Sen äter man ju för 3 flodhästar när man är bakis! jäklar vad jag har tryckt i mig idag, så Stammen du får nog va lite orolig nu ändå!!
Snodde några bilder av Emelie som hon lagt upp på Fejjan:





Vimmelbild
Foto: Emelie Busk

O dessa färglada och roliga pinnar!! De var överallt!! & tydligen hade jag hela väskan full av de imorse, så Meja fick ha de och leka med idag.

Nu TV Solsidan & sen kasnke en film

Johan äter Vinägerchips, jag vill oxå ha!!

Kommentarer
Postat av: burran

tack för igår! Det var riktigt sköjj!! :)

2011-02-27 @ 20:32:31
Postat av: Sattsannah

SnyggElljot!! Bra att du gar ut och slirar lite ibland ocksa, det maste du val skna anda ibland? ;)

2011-03-03 @ 01:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0