tisdag

Sitter i soffan och har tagit fram båda mina "narkos-böcker". Tänkte ta tag i det där ikväll och börja plugga på inför jobbstarten... Kollar ner på böckerna och suckar.. Hur kan det vara så tråkigt att plugga?? Egentligen är det väldigt intressant läsning och jag vill ju verkligen repetera mycket så jag är väl förberedd, bara 1 månad kvar nu!
Tur att vi drog igång med det här bröllopet nu istället så har jag nått bra att skylla på när jag inte läser.
Får ta med böckerna på resan, he, för då brukar det ju bli mkt läst...


Så här kommer det väl att bli när jag ska ventilera mina patienter

Har vart ute och åkt längd ikväll igen. Har gjort det 2 ggr/veckan sista tiden. Det går undan nu, åker om de flesta. Åkte 1 mil ikväll och då brukar jag va totalslut, men nu hade jag lätt kunnat åkt ett varv till men har alltid bråttom hem + att det är inte helt optimalt när det är mörkt ute. Åkte en ny slinga ikväll. Kom till en ganska brant backe och tänkte "ja,ja det är väl bara att hålla sig stilla i spåret", kastade mig ut för backen, men självklart hade folk mesplogat sig ner så spåret var borta och så värsta kurvan på det och jag kom i full fart, ren tur att det inte gick riktigt illa! Så sen blev det allt plogning ner för backarna för mig med!


redo för en tur

Imorgon kommer Linda & tvillingarna och hälsar på! Så då blir de nog liv i luckan igen! Tänkte föreslå till henne att vi ska gå ut o gå med vagnarna på isen på Runn. Man bör ju lixom passa på medan det är snö och is! Fast det ska visst va svinakallt imorgon så hon Linda vill säkert bara sitta inne och fika.

Nä nu ett allvarligt försök till böckerna!



Kommentarer
Postat av: Lajkan

helt rätt..typiskt fika väder idag. du vet va jag tycker om isar...Nu åker vi så håll i dig!!!

2011-01-26 @ 09:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0