i detta ögonblick

VASALOPPET på tv


Meja messar lite med Izor i hundgården om hur det går


Slappar i soffan

Förra årets vasalopp så hade vi laddat rejält för långfrukost framför tv:n den här dagen. Istället gick vattnet och så här låg jag mestadels av det jobiga dygnet:


smärta smärta

Men när man fick en sån här fin unge så var det ju värt all slit och smärta


Äntligen lyckades jag fånga en ståbild!!

På tisdag fyller våran prinsessa 1 år!!!
Vi hade lite förkalas igår när selma, Alice, My & Mololy var förbi.
Fick äta chokladboll för första gången, mums!









Nästa år satsar jag på tjejvasan med jobbet & halvvasan med Kricken. Nån mer som är sugen att haka på??





Kommentarer
Postat av: Erika W

Jag är på!!!! Men ska vi inte ta öppet spår istället? :D

2011-03-06 @ 16:25:22
Postat av: Jenny

Jag är oxå på! På tjejis bara! Vilka fina kort! Meja är då en liten gullrumpa!

2011-03-06 @ 19:29:38
Postat av: elin

Härligt tjejer!!

Oj jo visst erika, men de e väl lite väääl långt. ska vi inte ta halvis först?

Sen tänkte jag att vi kan sätta ihop ett lag till stafettvasan oxå!

2011-03-06 @ 20:00:36
URL: http://misselljot.blogg.se/
Postat av: Lajkan

Stafettvasan låter kul..

2011-03-06 @ 20:15:43
Postat av: Sattsannah

Vilka fina kort som vanligt! Alskarkortet dar Meja sitter i soffan guuuud vilken sotisunge!



Men horru ska du klamma bade halvvasan och vanliga??? Racker det inte med nat av loppen? Om ni ska aka vasan sa vill jag vamed oxa! :)

2011-03-07 @ 12:49:53
Postat av: elin

Ja självklart sanna så ska jag åka alla lopp, allt ska ju överdriVAS JÄMT!! Närå, jag är glad om jag lyckas köra ett. är mest sugen på Halv. Men eftersom det verkar vara några intresserade så borde vi ju sätta ihop ett lag till stafetten. Eller hur??!

2011-03-07 @ 22:07:58
URL: http://misselljot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0