Nu i roooooooooo....

... sooooomna iiiin!!
Är dyngtrött! Har varit så mycket på jobbet sista dagarna, känner sig helt döö när man kommer hem. Men ikväll pressade jag mig att gå & träna iallafall. Och det var skönt & kul att jag kom iväg, Body Combat. Huuuuah!!

Sista dagarna har jag försökt välja brudmarsch, det finns så många fina!
Om ni inte har något roligare för er så kan ni alltid besöka den här sidan och sedan berätta för mig vilken psalm eller annan låt som är finast! Kyrkan som vi ska gifta oss i har tydligen en megastor renoverad jättegammal orgel som jag tror det blir ganska pampigt att spatsera in till!

Har förresten hittat en ny favorit Blogg som jag börjat följa,  Anine Bing, så jäkla snygg & hot mama! Men hur fasiken kan hon va så smal? jag vill se ut som henne www.nu!!!  Som att jag inte hade nog med bloggar att följa.. får radera några andra gamla kossor som inte är så intressanta längre...

Nu är desperate housewife slut så då borde jag försöka gå & sova, blir nog svårt för jag var så smart och drack en koffein energidryck innan träningen, det behövdes då men känns mindre bra nu.
Men jobb 7:30-17:00 imorgon kräver nog lite sömn, man blir Trött av att Söva andra hela dagarna! men det är kul. Lär mig något nytt varje dag. Idag lyckades jag äntligen intubera för första gången sen jag började för 3 veckor sen (haft 2 försök tidigare), annars kör vi mest larynxmask och det känner jag att inte är så fasligt märkvärdigt längre.

Nåvä Sleep Tight,
och är det inte helt fantastiskt underbart att våren och värmen äntligen kommit nu??!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0