Elon, gå och lägg dig!!!

Hur kan det va så lätt att sitta uppe på kvällarna när jag är så trött på dagarna?
Idag vräkte regnet plötsligt ner & det blixtrade och åskade. Våran TV slutade fungera & internet oxå. Meja hade somnat. Jag blev paralyserad & visste inte vad jag skulle göra. Borde hända fler gånger. det är först då jag kan ta det lugnt. som ni märkrt funkar internet nu igen & jag sitter här stressad och plickar på knapparna. hit & dit..

Imorgon går anmälningstiden ut för bröllopet!! & då måste jag verkligen sätta fart med allt. placeringskort & annat som jag väntat med.

Ska på marknad i Hedemora i helgen. ska bli kul. Lajkan o tvillingarna kommer oxå. dessvärre missar jag Burrans stora födelsedagsparty.
Grattis i efterkott BUSK!!

Här hade jag tänkt lägga upp en massa bilder nu men nu blev internet helvetet grönt, de ska vara blått! så nu går allt zyyyyybersakta. jag ger upp.

vi ses vid griståget på lördag. Kanske ta en Langos nån stans???

Hojj

Kommentarer
Postat av: BUSK

Tackar!! :)

2011-05-13 @ 16:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0