nya grejjer

Idag var vi o köpte en till vagn åt meja vet inte om den blir bra men vi ville ha en till som är lättare att frakta i bilen vi testar annars får vi väl sälja den. Fin färg va? snyggare rosa än vad de flesta rosa barngrejjer är nu för tiden.



Sen har jag äntligen vart o shoppat mina bröllopstrosor! Hittade med diamant! Och de kostade inte 500:- som de som de försökte lura på mig på dyring underklädesaffären. Inga sexiga string direkt, men jag tror det är bättre att ha ett par bekväma fina eftersom man ska ha dem på sig en hel dag!



Sen beställde jag nyss hem Bröllopets Gästbok! Så nu är jag på G kan man säga. Ser på fyra bröllop på 4:an och blir då stressad och inspirerad att ta tag i saker o ting. servetterna är oxå inhandlade vilket det har varit ett jäkla ståhej om!!



Meja har fått Dagisplats idag!! Hon fick på Ur&Skur som vi önskat! I början på augusti är det dags...


Meja goes skogsmulle! Kan reda tända en brasa och grilla korv!

I helgen firade vi sista april hemma hos oss. Jenny & hennes härliga familj kom på middag och stannade ända till lunch på söndan. Så himla Mys!


grillmästarn


Lek på baksidan


Ruben hade fullt sjåå att få i sig detta vinglas under kvällen

Nu GOOODNIGHT jag e astrött efter det här lågtrycket & haglet som vart idag.



Kommentarer
Postat av: Sattsannah!

Vad mysig sista April!!! Själv låg man som en död sill i soffan och hostade lungorna ur sig och fick kolla på Hockey! Kul det med! NOT ;)

Hur gick det i Gävle? Hittade ni affär´n??

Kramelikram!

2011-05-03 @ 14:07:42
Postat av: Jenny

Tack för en trevlig kväll, de va verkligen MYS, på HÖG nivå! Jag kan ta vagnen om du inte ska ha den. Brukar inte du ha trosor på dig en hel dag?;)

2011-05-03 @ 15:07:07
Postat av: Sattsannah!

Precis..håller med dig Jenny! Brukar du slänga av dig trossöra så snabbt möjlighet finns eller Elin? ;) Men schyssta trosor iaf, själv börjar man bli en gammal tant som inte använder stringisar lika ofta pga av bekvämlighetsskäl (och cellulitskäl) höhö :)

2011-05-03 @ 18:37:25
Postat av: Lajkan

Men åhhh nu vet ju alla vad du ska ha för trosor...det är ju jättehemligt! Mysigt ni såg ut att ha haft det...i finrummet å allt! Där har jag aldrig fått suttit...har ni köpt gasolgrill?? Pöss

2011-05-03 @ 19:19:50
Postat av: Elin

Men å va jobbigt sats-sannah! Krya på dig!! Var de annika som skulle se hockey lr? ;)

Jo vi hitta affärn, men hittade inget inne i den tyvärr! Värsta bitshiga affärsbiträdet där inne!



Jag byter trosor lite då o då ja. alltså man kan ju inte ha string ett dygn längre iallafall!! Oftast har jag ett par bekväma när jag jobbar, string på träningen & så nå natttrosor!! hihi. sen får jag såklart oxå lov att byta ibland när jag har bajsat på mig...



Lajkan, vaffö e de så hemligt nu då?? Hemligt e de däremot de jag berätta för dig som hände med dem :D

Ja vi hade supermys! skyll dig själv som bröt en tradition!! Nästa år blir det i troféhuset bestämde vi. Toan kör alltid med gasolgrill! förutom i bogsnan där ni brukar få hamburgare.

2011-05-03 @ 20:27:09
Postat av: Lajkan

Om man berättar vad man ska ha för trosor så betyder det att man kommer att få lov att ligga med sin man varje dag hela äktenskapet...fatta jobbigt!

2011-05-04 @ 08:14:55
Postat av: elljot

OJJJJ!!! vad har jag gett mig in på?????!!!

2011-05-04 @ 19:04:41
Postat av: Sattsannah!

Nä det var Mackan såklart ;)

Ahaa synd att ni inte hittdae nåt då......

Ni är roliga ni!

Men Elin det kan väl va kul att få ligga i lite vettja!!

2011-05-04 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0