MILFAR på vift

Jag & min syster Ruben har varit i Estocolmo hela helgen & bott hos Ida. Druckit, ätit, myst & spatserat på stadens gator & torg. Igår fyllde Jenny år!



 
Nyvaket födelsedagstroll & hotellfrukost ala´ Stammen

Vi överaskade henne & bjöd na på Musikal! Romeo & Julia. Med Måns.





Det var bara såååå Ruben! & det kändes verkligen fint, fräscht & kulturellt att gå musikal. men jag trodde att man skulle bli mer berörd av scenerna & historien. Dansarna var nog bäst + 2 roliga biroller.

Sen blev de middag & bira bira bira ute på lokal


syrran & mi

   
Craaaaaaaaaaazy!

Borta bra men hemma bäst!
Det är så skönt att ha sin lilla familj att komma hem till när man varit ute på turné.

Här är Mejson ute på sin första busstur som vi åkte på i onsdags när jag hade min ledig dag:


- Men mamma varför tar vi inte bara bilen??
- För att du ska få UPPLEVA saker såklart!
Äsch, hon somnade direkt vi klev av bussen i Slätta, så spännande var det.

På eftermiddan gjorde vi nytta & krattade löv istället.


-Phu vad jobbigt!

Satan i gatan så var klockan 22:00 igen & jag ska upp 5:55 imorgonbitti. & denna vecka INGEN ledig onsdag, buuu!

Gooog night!





Kommentarer
Postat av: Lajkan

Ni ser ut att ha haft de bra! Nice bilder!

2011-10-10 @ 11:00:54
Postat av: Jenny

Fin trollbild, tack för den!:) Nej men jag är sååå tacksam för min fina present!

2011-10-10 @ 20:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0