Drömvagnen

Jag är ju relativt snål i vanliga fall och försöker ofta hitta saker billigt på rea eller begagnat. Men sen ibland får jag fling och blir besatt av en dyr märkesgrej eller ett plagg och bara MÅSTE ha det!
Vi letar syskonvagn nu och jag är ute på blocket flera ggr/dag och hittar fina vagnar för ca 3-4000. Helt normalt. Men nu idag upptäckte jag denna diamant på nätet! Den verka verkligen ha allt! Och hur snygg och cool som helst! Och då plötsligt har all min snålhet försvunnit och plötsligt tänker jag, ja men vadå 14.800 det är väl inte sååå himla mkt! Den har säkert bra andrahandsvärde oxå.
Så ska jag skjuta???
Eller ska jag stoppas???
Synd att man inte vet hur intresserad Mejson kommer vara att åka vagn sen typ i höst och framåt. Men det som är så fantastiskt med denna vagn är ju att man kan växla den från 2-sits till enkel med bara några knyck!


Kommentarer
Postat av: Lajkan

Det är nåt med tjejer och vagnar ;) Du vet vad jag säger: shoooot! Du lever bara en gång å den gången är nu..wow, wow, wow...ja menar ni ska väl kanske inte ha fler barn å då är ju det här din sista vagn i livet..du måste passa på att unna dig! Å kom inte å säg att du inte har råd..de är bara å be dem gå ner i källarn ;D

2012-04-12 @ 20:40:24
Postat av: Elin

Mmmm fast idag e jag snål igen och jag vet art jag skulle få världens ångest om jag köpte en så dyr vagn. Fast den e bra fin är den!!!!!!!

2012-04-13 @ 22:02:21
Postat av: Erika W

Woooow vilken snygg!

Kööööp ;)

2012-04-13 @ 23:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0