Alwin 6 veckor

Han är med mig natt som dag. Till och med på toaletten! Sitter där nu och han sover så sött i bärsjalen... Det är roligt nästan jämt... Har för mig att meja oxå hade en sån här period när bara famnen dög och aldrig ville ligga längre stunder själv i vagn/säng. Många säger att jag skämmer bort Alwin. Men hur kan man skämma bort ett spädbarn på 6 veckor? Jag tror mer att det gör de till trygga individer att få vara nära. Nu vet jag oxå att den här bärtiden bara är en kortkort period i deras liv så jag kan bära. Snart är han så tung. Och snart sitter han väl uppe i skogen och tjuvröket och tycker att morsan är en tönt!
Vi fortsätter träna med napp men det går bara sämre och sämre... :-( har testat diverse nappar och ingen duger för mr perfect!

Nu ska jag försöka torka mig, få se hur det slutar.. En stycke Alwin ner i toaletten kanske??


Kommentarer
Postat av: busk

Sitter på du toaletten och bloggar?! Det är inte okej. du behöver då inte informera om det....

2012-08-10 @ 15:00:07
Postat av: Jennyn

Din toka! Bajsbloggerskan, kan nog bli nått! Men jag förstår dig helt, är inte så många andra stunder på dagen då bloggtid finns!

2012-08-10 @ 19:59:06
Postat av: Elin

Busk du kommer förstå den dag då du oxå har 2 kids. Njut av din frihet så länge!

Haha Ruben, ja bajsbloggerska kanske skulle slå stort?!!

2012-08-10 @ 20:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0