2011

Gör ett försök på en sammanfattning av året som gått

Januari

Började året rätt soft, slutet på mammaledigheten så försökte suga ut det sista av den härliga tiden, mycket häng med mina systrar som också var mammalediga.



Februari

Jag & Mejson följde med mina föräldrar på en underbar semestervecka till Gran Canaria. Så himla skönt att komma bort från den kalla vintern och få lite sol. Perfekt tid att resa med med Meja också, hon kunde bara krypa och satt mest stilla på olika ställen och lekte med vatten och sand.



Mars

I mars var det slut på friden och jag började nytt jobb som anestesisjuksköterska. Det var roligt att få börja jobba och jätteroligt att söva igen, men självklart jättejobbigt också att lära in allt nytt.
Sen den 8 mars fyllde Mejson 1 år och det firade vi med semelkalas!



April

Mycket förberedelser, inköp och planering inför bröllopet hela våren. Tränade ganska hårt. & påsken firade vi som vanligt i Sälen, fast utan snö...



Maj

Fick 2 möhippor! En sportig från jobbet & en galen av mina systrar & vänner.







Juni

Bröllopstime! bästa dagen ever! (förutom när meja kom till jorden såklart)







Juli

Bröllopsresan gick på en stort fint kryssningsfartyg som tog oss till olika länder & städer runt Medelhavet.





Augusti

Åter till arbete och rutiner efter en lång och skön ledig sommar. Meja började dagis.



September - oktober

2 lugna höstmånader. Vi fyllde år, var en trip till Sälen & en tripp till Stockholm & hälsade på Stammen, jag hade min sista fylla för lång tid framöver.






November - December

Glädjebesked att vi får tillskott i familjen till sommaren. Också en jobbig tid med extrem trötthet & illamående!
Tänk att Meja ska bli storasyster! Hon som var såhär liten själv nyss




Nu tar vi nya krafter och hoppas på ett underbart år 2012!





Kommentarer
Postat av: Jennyn

Vilket år! Bröllop,nytt jobb och två resor! Åå vad avundsjuk jag blir när jag ser Meja som så liten, vill alltid ha en lite spädis som bara ligger och sover på en och är gullig!

2012-01-01 @ 22:27:46
Postat av: Erika

Meeen grattis Elon! Åh va kul för er och meja.

Hårfärgar dag typ nästa vecka?

2012-01-02 @ 02:08:02
Postat av: Lajkan

Vilka bilder! Vilket år! Hoppas detta blir lika bra!!

2012-01-02 @ 08:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0