Glukosbelastning

Sitter instängd på ett rum på mvc och har precis tvingat ner ett Stort glas med sockerlösning, uuurk!!
Längtar så in i bängen efter en stor kopp kaffe och en ostmacka!!
Men ska sitta här i 2 timmar till sen tar vi nytt blodprov och ser om det är nån graviditetsdiabetes på gång...
Sitter och söker på fina namn till barnet, flicknamn har jag som vanligt ganska många på gång men pojknamn är det sämre med... Förslag någon??
Fast de lä väl ändå bli en jänta, tror inte vi kan producera män i den här familjen!

Ser ni hur blek och trött jag är?


Kommentarer
Postat av: Jennyn

Urk och blä lider med dig! Jag tror på en Harry! Meja och Harry blir fint det!

2012-01-13 @ 10:44:18
Postat av: Sattsannah

Varför inte nåt dubbelnamn, typ Sven-Olof Karl-Petter Nils-Erik, Ulla-Maja, Eva-Lisa Gunn-Britt osv osv :)

2012-01-13 @ 12:10:53
Postat av: Elin

Ja Harry är jättefint! Gunnar oxå . Och Elis. Men samtidigt vet jag inte om man ska döpa sitt barn efter en människa som redan funnits och betytt mycket?? Fast det har väl alltid kungligheter gjort??

Och Sanna håller helt med! Skulle gärna döpa till ett fint dubbelnamn!! Men det måste vara något vackrare!!! Per Gunnar kanske? Karl Anton?

Ulla Maja var fint! :) som en liten björnunge...

2012-01-13 @ 15:04:24
Postat av: Lajkan

Ulla Maja är för likt Meja...jag håller ännu på Hannes..eller Måns...eller Ulrik..eller Ruben..eller nu vet jag - Morgan! Mohahahahha!!!

2012-01-13 @ 20:24:41
Postat av: Elin

Karl-Morgan skulle ju va läckert!!!

2012-01-13 @ 20:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0