Lördag

Sitter ute på gården i en snart kall bil... Jag och meja har varit i myggsjön och lekt med mostrar och kusiner. Mejson somnade såklart på vägen hem vilket tar ca 35 min bilfärd och jag vill att hon ska sova längre, men öppnar jag dörren och smyger ut så vaknar hon nog direkt + att jag kan ju inte lämna henne själv i sen snart kalla bilen... Så jag chillar väl ett tag till här bakom ratten. Snart kanske Jandersson dyker upp oxå, få se om vi sitter kvar här då! Stelfrusna.. Nu måste jag nog ta på mig vantar!
Tjing


Kommentarer
Postat av: Lajkan

Kan du inte maila lite bilder till mig? den på mig å patte och den på dig och meja? å fler som var bra...

2012-01-07 @ 14:56:50
Postat av: jenny

Tack för em härlig dag mina fantastiska systrar!

2012-01-08 @ 19:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0