1 månad kvar till Beräknad Födelse!

Det närmar sig den Stora dagen, fast när det sen väl blir kan vi aldrig vara säkra på! Men kanske dags att börja packa bb-väskan snart! Oooh spännande, roligt och läskigt på samma gång! Och tvätta alla små bebiskläder måste jag också göra! Mycket rosa är det, hur ska det bli om det kommer ut en pöjk??!

Stammen var här och hälsade på idag. Vi åt lunch och sen gick vi och hämtade Meja från dagis. Det är en ganska lagom promenad, men det spände till i magen ibland så Ida blev rädd att jag skulle lägga mig i gräset och föda!

Sen hade jag bakat en smarrig rabarberpaj som vi nästan satte i oss hela. Och sen kom Maya förbi och hjälpte oss lite mer på traven.
Mejson for runt på gräsmattan och visade stolt upp sin fina ring som hon fick på sitt första besök hos tandhygienisten idag.

Nu ligger vi utslagna i soffan och kollar på fotboll. Eller jag kollar inte, ska nog läsa något istället.

Good night

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0