Säng Ljuva Säng

Alltså jag förstår inte att jag ska behöva vara såhär trött hela tiden. Ok nu kanske många är det för att vi förlorade en timme pga sommartiden. Men ändå. Jag vill bara sova och sova... Kanske borde kolla mitt blodvärde på jobbet igen. Smärta och krämpor har jag oxå. Ska iallafall till barnmorskan på onsdag för första gången sen inskrivningen i höstas. Stackars henne, hon är säkert van med pigga fräscha havande kvinnor i vecka 26. Här kommer det en Stor tung trött HÖGGRAVID sliten morsa med över 3 månader till beräknad födelse....
Hej hopp, jag väntar på besked från försäkringskassan. Förhoppningsvis får jag gå hem 7:e maj och det är ju bara ca 1 månad kvar...,

Lite bilder från helgen. Marknad i Hedemora, lek med katten Haddock och kalas med mejas storkusiner.


Kommentarer
Postat av: Lajkan

Vad har de för liten smyg-extra marknad i hedemora? Har ja aldrig hört talats om...

2012-03-27 @ 21:27:05
Postat av: Elin

Men lajkan har du aldrig varit på pålsmässomarknan???!

2012-03-28 @ 16:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0