Tung dag

Började med att jag hade chans till sovmorgon då jag började jobbet först halv 9 idag. Men meja tyckte att vi skulle gå upp halv 6 iallafall. Yippi. Väl vid dagis så fick hon för sig att illgrina och blev jätteledsen när vi sa hejdå, vilket typ aldrig hänt förut. Åkte därifrån med dåligt samvete. Väl framme vid sjukhuset så fanns det inte en enda personalparekeringsplats kvar. Efter att åkt runt ca 20 min så var jag tokig! Ställde mig tillslut vid Johans jobb och så fick han skjutsa mig. Kom för sent såklart. Jag och en till tog in och ut patienter från uppvakningsavdelningen hela förmiddan. Jag tyckte det kändes lite annorlunda i magen och nedåt, typ sammandragningar till o från. Berättade det för några kollegor och sen var den cirkusen igång. Hamnade på en väääldigt trevlig (inte) undersökning på Gyn. Men allt såg som tur var bra och normalt ut. Man kan tydligen få som förvärkar redan nu och till och från fram till beräknad ankomst som är om ca 3,5 månader... Drygt. Sen borde jag tagit det lugnt men de va fullt upp på avdelningen och självklart fick vi lov att jobba över och sen skulle jag hämta den jäkla bilen oxå typ 1 mil bort... Var helt slut när jag kom hem och har bara legat i soffan och haft känningar och påtryckningar hela kvällen. Och jag som vill gå på tur i helgen,.,,., måste nog ta de lugnt nu. Börja med att sova.

God natt

Här är min första smörgåstårta som jag gjorde i söndags.


Kommentarer
Postat av: Lajkan

Men guuu! Varför har du inte ringt å sagt nåt? Du måste nog börja varva ner lite...Heeeelt sjukt med era p-platser...!!! Kram

2012-03-14 @ 10:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0