Onsdag

Idag efter ett välbehövligt bad av Mejson så drog vi till Borlänge på lite shopping. Johan börjar tycka att jag är knäpp för jag spenderar pengar som aldrig förr. Men oftast så gör jag som Mickan i solsidan, köper hem kläder/saker för att sen lämna tillbaka dem iallafall. Är oftast så stressad i affären så det känns enklast. Idag blev det en brun väska som jag nog kommer att gå tillbaka med. Men även en jeansjacka, 2 nagellack och ett sätesskydd till kommande bilen fick följa med hem och antagligen stanna.

Sen åt vi lunch med Linda och kollade in hennes kontor.
Självklart somnade Meja i bilen hem ca 15 min vilket innebar att det inte blev nån 2-timmars middagslur som vi blivit vana med. Så ikväll har vi varit liiite trötta!

Meja la sig och lekte bebis och vilade i babysittern en stund. Min väninna J var här igår med en bebis och meja tyckte det var superintressant att kolla när bebisen åt, grät och böt blöja. Bra att hon får träna lite inför sitt syskon.

Gjorde hamburgare ikväll som vi bjöd Johannes på, och nu kollar de på hockey... Båååring! Jag haaaaatarrrr verkligen hockey!

Imorgon blir det storshopping. Till Mora och köpa en kombibil!
Sen får jag nog ta och lugna ner mig med spenderarbyxorna. Fast jag mååååste ju bara först få tag på en syskonvagn, ett skötbord och en babykorg på hjul.... Sen kan jag börja ta de lugnt och bona.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0