Vecka 35

Alltså shit pommes frites! Tänk om 5 veckor ska man till och föda!! Jag har väldigt blandade känslor inför förlossningen. Tyckte ju att det var en hemsk traumatisk upplevelse och har aldrig upplevt en sån fruktansvärd smärta när Meja föddes. Men på nått sätt så återhämtade sig kroppen efteråt och minnena suddades ut/ förträngdes. Tills nu när jag vi snart ska till med det igen... Men jag hoppas verkligen att det är som många säger att det oftast går lite smidigare med nr 2. Allt har ju ändå "nyligen" varit totalt uppfläkt...
I måndags var jag och J på en Mindfullness kurs och fick öva på att vara i nuet, slappna av och andas sig igenom smärtan.. Jag vet att sist så fanns det inte en suck att kunna andas sig igenom någon smärta - jag flydde totalt in i lustgasens hallucinerande värld istället. Men jag ger detta ett försök till för jag vill verkligen få en bättre upplevelse av denna förlossning.

Jag och bebismagen ligger och kollar på Eurovision for The moment, hejja Loreen! imorgon ska jag och köpa en vagga till hen!

Idag har jag försökt vara lite mer senorita och glidit runt i klänning och strass och jesussandaler. Varit ner på stan & sen fikat på Mejas förskola. Förskolans dag.
Sen har det varit jobb i trädgården och J och hans pappa har målat och rivit tak på altanen. Blir nog mkt fint när det är klart. Visar före & efter bilder snart I hope!

Good night!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0