Min nya BFF

Topp 5-Listan som följer på My best friend For Ever:

1. Betskenan (ny)
2. Iphonen (1)
3. Lypsyl (livsberoende)
4. Handkräm (mina händer är fnöske!)
5. Smörgåsrån (motverkar barnskrik)

Har någon undkommit mina tandproblem sedan Alwin föddes? Jag åt ju En herrans massa Glass under hela den gossens graviditet. Det + hormoner som typ förstör salivet bidrog till att jag fick hål i mina tänder. Ilningar och smärta har sedan följt mig och hindrat mig från allt vad glass heter. Har inte kunnat tugga överhuvudtaget på vänster sidan sedan i höstas. Träffade ett Klappträ till tandläkare som typ lagade hålet fel, fick göra om och höll på hit och dit. Tillslut fick jag iallafall hjälp att få en bättre tandläkare som jag träffade förra veckan. Nu är tanden lagad igen. Och jag har fått en bettskena att använda på natten. Jag vågar inte ropa hej riktigt än, men det känns betydligt bättre allting redan! Idag tuggade jag t.o.m ett (blunda nu Lajkan du kommer börja dregla annars) Färskt Hallonhäxvrål på vänster käksida!
Så, här har ni min nye plastiga vän:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0