Januari in insta

Sista dagen på årets sista månad. Startade upp året i hälsans tecken. Började äntligen skejta på mina nya skidor, gick ganska katastrofdåligt och var mycket jobbigare än jag trodde. Men efter en lektion av mitt kusinbarn Bo så fick jag iallafall veta Hur de olika växlarna går och när de ska användas. Nu är det bara öva öva! Men just därför blev det -20 grader och nu försvann snön istället plus att jag blivit lite sjuk... Vi som dessutom har tjejvasan som närmar sig med stormsteg! Bara 23 dagar kvar! Har inte åkt något sedan våran tjejhelg i Sälen vecka 5. Det måste ha varit månadens happening! Skidor, systrar, Sanna & Högis! Oslagbar kombo!! Min första utgång sen Alwin föddes. Lovely! Johan var så gullig och hade hand om våran bebis hela helgen, jag behövde bara komma med lite mat (= mina bröst) då & då. Alwin som denna månad fått sina första två tänder! Fyllt 7 månader. Sitter stabilt. Äter oftast olika puréer bra till lunch. Och vi kämpar med att lära honom att Välling är det godaste som finns! Går sådär...
Ett sportigt januari som avslutas med en förkylning. Tar en vila sen kör jag hårt igen! Hoppas jag! Beach 2013 here we come!
Sommarens semester på Gotland är nu bokad!! Wiehe vad kul! Mina systrar och våra familjer, 6 vuxna & 6 små barn alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0