Fotoutmaning <> 2 maj <> Liten

Försökte hitta en bild från när jag var liten, det fick bli den här. Det är jag och min storasyster och våran jättestora vita kanin Mimmi. Jag la upp bilden tidigare på IG och då kom diskussionen upp om vad som hände stackars Mimmi. Det hade jag nästan glömt.
En nära släkting till oss gjorde paella av henne när vi var bortresta... När vi kom hem så fick vi äta upp henne utan att vi visste om det! Vadå hemskt??! Hen sa nog att det var hare eller kyckling vi åt men i själva verket var det stackars Mimmi. Som vi för övrigt sörjde djupt efter att fått berättat att hon blivit sjuk och dött.
Långt senare, i vuxen ålder, fick vi veta det traumatiska som egentligen hände med Mimmi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0