dyngtrött

är vad jag är.
som tur var har johans mamma meja just nu.
jag sitter i soffan och känner mig helt dööslut. blir säkert sjuk nu.. täppt i näsan och nästan yr.
Johan & hans pappa är uppe & tapetserar mejas rum. Rosa med vita prickar, blir jättefint!!
Nu ska inte johans jobba på 30 veckor, han är rätt nöjd över det.. & jag förstår honom. den enes bröd den andres död, eller vad man säger.
Idag var jag & meja barnvakt åt tvillingarna när linda var på bilprovningen. det gick förvånansvärt bra. My dök i golvet en gång men började inte ens att grina :) Alla 3 satt de och snörvla & Molly hosta så det är väl hon som smitta ner en!
sen åkte vi till Enviken & hälsade på min kompis Eva & hennes nya bebis. Såååå liiiiten! Meja såg ut som en jätte!!
En rolig sak; jag kanske ska få rida Bero i helgen!! cicci ligger i influensa, men om fan inte vill bättre så gör väl jag oxå det snart!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh nej hoppas inte du blir sjuk nu när du ska börja jobba. Du får ta en lugn helg! Den där tapeten hade jag velat ha också, den är så så fin!

2011-02-25 @ 21:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0