Hemma igen

Jag kör en sån där Bildbomb från våran härliga resa!

Puerto de Mogan - Gran Canaria:


Meja uppe i det blå, hon var jätteduktig, satt mest och flörtade med alla andra passagerare


Framme! Nere vid hamnen


På en bergspromenad


Plaskeliplask!


storshopping på markad, fick nästan spö av en försäljare när jag prutade
på en väska...


Meja beundrar utsikten från balokongen


Meja med sin mormor & morfar


Meja får lite mellis


Första gången på Playan! först var sanden suuuuperläskig...


... veckan gick fort!

När vi kom hem var det snöstorm! Snacka om miljöombyte:



Men det är fint det med! Tog mig en härlig längdtur igår. En annan längdåkare stoppade mig: "Do you speak swedish?" Haha, trodde han att jag var ryss eller en grym norsk skidåkare eller var jag så otroligt solbränd så han tog mig för en negress?
 
Nu är det hårdträning som gäller igen! Inge mer bira & gourmemiddagar med efterätter!!

Var ut på Runn igår oxå, var livsfarliga "skridskotävlingar" där. Höll på att bli omkullkörda 2 ggr, skitläskigt! Vi hade Meja i en pulka och Funktionärerna sa att man fick gå på banan om man höll höger sida, jo pyttsan! Livsfarligt ju!



Hjälp!!


Meja hemma med sin älsakde pappa igen :)

Good Night!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0