Lyx!!

Har en ledig onsdag och sitter med eftermiddags koppen i soffan och bara njuuuter! Meja ligger och sover utanför fönstret, ett tag till får jag hoppas.. Vi cyklade till Må Bättre i morse & jag gick på pump medan meja var på barnpassningen, hon verka tycka att det är kul. står och målar med TUSCHPENNOR (som hon aldrig skulle få ha hemma) på ett stort stafli, det blir nog en konstnär av henne. Ja, och prima ballerina såklart! och gymnast var det oxå ja. + golfproffs. eller tennis kanske? stackarn hur ska hon hinna med allt? måste kanske försöka skaffa ett till barn snart så att jag kan dela upp mina drömmar lite på dem. Det slutar väl med att det blir Slätta IK (fotboll) för hela slanten ändå...

I måndags fyllde jag år!! Grattis Elin! Så vi firade i helgen. Jag & Johan hade sk egentid & var ut på Bio & åt middag på Rådhuskällarn på lördagen, vääldiiigt länge sen vi gjorde något sånt! Mamma hade mejson så vi kunde sova ut på söndan. Sen var det kalas med alla ungar!

      
Popcorn & flottiga revbensspjäll, gissa om man hade ont i magen sen??


Linda & Ruben blev chockade, barnen fick ett eget bord!


Meja älskar att packa vagnen så full det bara går & folk säger att hon härmar mig?


Finklädda Molly & My


Seilon alltid i farten!


Rubban & Alice


Jag & Meja ♥

Men gud nu har Meja snart sovit i 2 timmar!! Och det trots att hon somnade en snabbis på cyklen hem. okej det är inga 4 timmar som tvillingarnas tupplurar brukar vara.. Men om en kvart hade jag tänkt att vi skulle vara på väg till Johans jobb. Han har köpt sitt livs första längdset & ska nu åka skiten ur mig i vinter. Så typiskt killar, när det fanns en sport som jag var bättre på än honom. Slår vad om att ifall han mot all förmodan skulle börja rida så skulle han bli värsta stjärnan på det oxå.

Sen blir det Kupolen med Erika ikväll. Tjohooo, måste åka & byta "alla" mina presenter!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja jag är i chock än över att de fick ett eget bord!;) När Alice har kalas ska barnen få dukat ute i lekstugan och vi vuxna inne.

2011-10-27 @ 19:51:55
Postat av: Lajkan

Ja jag är oxå fortfarande i chock! Så himla "Elin" med den idén ;D De sover inte aaalls i 4 timmar..bara i tre ;D

2011-10-28 @ 20:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0