Chans till 10 timmars sömn!

Som jag har längtat men även fruktat denna dag. Det är med sorg och glädje jag kan berätta att Nu har Alwin slutat amma helt, 8,5 månad gammal tog han igår sin sista slurk från mitt bröst.
Nu dricker han (päron!-)välling morgon och kväll och sover/ligger i egen säng hela natten.
Jag har deppat sista dagarna över detta.
Från att i stort sett suttit ihop med honom och ammar hela nätterna i 8 månader så är vi nu skilda åt. Och en stor epok i livet är slut.
Inatt ska Johan för första gången ha båda barnen själv och gå upp med de imorgon och allt. Jag ligger i Alwins blivande rum för att testa att sova mer än 2-3 timmar i sträck. Har satt i bettskenan och öronproppar så nu har jag alltså världens chans till en hel natts sömn! Som jag sucktat efter detta. Nu när jag väl får det så känns det bara... Tomt.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0