Dan före doppare-dan


Alla julklappar är äntligen inhandlade och inslagna, ska nu bara försöka hitta på rim till alla. Hoppas hinna med det lite inatt när jag jobbar. Är verkligen inte sugen på att jobba. Ska sitta i luren. Så det blir säkert en massa alkisar som ringer in för att de mår dåligt och känner sig ensamma nu under julen. Stackare.

Var och hälsade på Sombero♥ idag. Har inte träffat honom sen jag slutade rida för ca 2 månader sen. Han var lika fin och snäll som vanligt. Verkade ha det bra där han står nu. Blev supersugen på att hoppa upp och galoppera iväg på honom! 



Han var så söt i sin röda Jul-outfit!

Här är min julklapp till mig själv:
 Här är vi ute och kör i Falu-natten!

nu ska jag försöka sova en stund så jag orkar med den här julen!!

Kommentarer
Postat av: Leila Beji

Fiiiiiina Berra! Nice kärra också, varför ska du byta ut? Ha en bra jul nu!!! Vi rings i mellandagarna=) Miss U! Förrseten guuud va västen var snygg, helt otroligt, TACK igen! Puss och kram

2009-12-24 @ 10:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0