Förlovad

Den här veckan har hur mycket som helst hänt. 
 
Först förlovade vi oss förra helgen! (Sattsanna du hade rätt :))
Sen köpte vi ett hus!
Och mitt i allt så bestämde jag mig för att köpa en ny bil oxå...
Pengarna rullar kan man säga...

Lite bilder från Sälen:
Johan i sittliften
Gravid i vecka 26 i slalombacken
Nyförlovade, 091213, Toppstugan Lindvallen.

      

Vi firade efteråt i plurret på Experium

   


Kom nyss hem från jul-släkt-middag hos mina föräldrar. Helt slut.
Så nu blir de tack och godnatt!!!

Jag och tomtenissan Semla

Kommentarer
Postat av: Gina

Grattis tjejen! Livet leker för dig kan man säga! Va kul med hus! Vart då? Du måste lägga ut bild! Kul att läsa din sida faktiskt, oj va din mage är stor nu ;) snart blir ni 3 så ny bil var väl bra! =)

Kram kram på er!

2009-12-20 @ 22:46:56
Postat av: Elin

Tack Gina! =) Huset ligger i Slätta, ca 20 min gångavstånd från Falu centrum. Har inte så bra bilder att lägga ut ännu. Det är en del renovering som ska göras och vi får inte tillträde förren typ maj-juni nångång.

Kram

2009-12-21 @ 09:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0