Nobelmiddag och pannkakor!

Jag har varit supersugen på pannkaka i flera dagar nu. Jag har nog aldrig gjort det helt själv, bara typ hjälpt mamma lite ibland. Men Ikväll skulle det alltså ske! Jag hade handlat inför helgen och trodde att allt var förberett, men se på fan när jag skulle börja göra iordning allt så hade vi inga ägg hemma ändå!! Jag bröt ihop. Hade jobbat hela dagen och gått på stan i 2 timmar efteråt, kände mig helt slut. Var så hungrig så tårarna bara rann.. Hur fjantig som helst. Tillslut tog jag mig i kragen och gick till ICA och köpte ägg. Nu skulle jag ha de där jäkla pannkäjksen!!
Och se, skam den som ger sig!
Jag fick min efterlängtade pannkakor till slut! Det kanske ska bli min crave, eller vad det heter---(?)




De blev ju kanske inte världens finaste, men bättre och bättre för varje gång! Och säkerligen godare än måsen eller gåsen som de just nu sitter o trycker i sig på Nobelfesten!

I helgen åker jag och Johan på ♥-resa till Sälen. Ska bli härligt med lite SNÖ! Jag kommer nog mest bara att lulla runt i mina UGGS. Hade vart kul att åka längd, men de känns så krångligt med valla osv.. Och slalom vette katten om jag vågar och har lust att åka i det här tillståndet. Kanske besöker vi det nya äventyrslandet Experium som invigs i helgen. Sen kommer det nog att hända lite andra grejjer oxå!!




Kommentarer
Postat av: Sanna H

Lite andra grejjer minsann !! ;) Det låter hur mysigt som helst. Fin pankaka btw. Ska ni förlova er? Verkar vara mycket hjärtans mys på er! :) Kram!

2009-12-11 @ 11:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0